طلا یا نقره ،کدام یک برنده 2019 خواهند بود؟

طلا یا نقره ،کدام یک برنده 2019 خواهند بود؟

به باور یک مدیر ارشد فعال در بازار فلزات گرانبها نقره عوامل فاندامنتال (اساسی ) قوی تری نسبت به طلا دارد ، اما برای رسیدن به رقیب خود طلا نیاز به زمان دارد .

تاریخ ثبت: (1397/12/27 )  تاریخ بروزآوری: (1397/12/27 )

این مطلب (2,358)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

به گزارش انجمن خرد آورده شده از کیتکو ، رندی اسمالوود ، مدیر عامل در وتون پرشز متال گفت :" من فکر می کنم که عوامل فاندامنتال قوی تری در پشت سر بازار نقره نسبت به طلا وجود دارد ، افزایش تقاضای صنعتی ،تاثیر گذاری و نیاز بالا در صنایع الکترونیک باعث تحرک در میزان تقاضای نقره خواهد شد."...." نقره در این بازی بزرگترین  نقش خود را در تمام دوران ها بازی خواهد کرد."

 

اسمالوود اضافه کرد سقف رشد نقره خیلی وقت پیش تجربه شده است ،اما با توجه به شرایط فاندامنتال قوی در مورد افزایش تقاضا و کبود عرضه، نقره به طور معمول نسبت به طلا در واکنش نشان دادن تاخیر دارد.

 

کامنت های این مدیر ارشد در زمانی اعلام شده بود که رتیو (نسبت قیمیت ) طلا و به نقره در بالاترنی سطح چند ده ساله ،یعنی 85 بود که به اعتقاد اسمالووی نقره برای مدت زیادی در این سطح باقی نم ماند.

برچسب: طلا; نقره; فلزات گرانبها
اثر یا گردآوری: ;منبع: طلانیوز   -  لینک منابع: http://www.talanews.com/fa/kxuwd   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/01/31 01:00
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: