طرح های بی کیفیت را فراموش کنید

طرح های بی کیفیت را فراموش کنید

تبلیغات میتواند یک کسب و کار را به رشد برساند یا بر عکس متضرر یا به طور کلی تاثیری روی روند فروش نداشته باشد و کلا هزینه هایی که صورت می گیرد بیهوده خرج شوند.

تاریخ ثبت: (1400/11/30 )  تاریخ بروزآوری: (1400/11/30 )

این مطلب (1,340)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

طرح های بی کیفیت را فراموش کنید

وقتی میخواهیم در سایت تبلیغات یا آگهی ثبت کنیم بهترین کار این است که ابتدا به چکیده ای خلاصه پیامی که می خواهیم به مخاطب انتقال دهیم را آماده کنیم. یعنی متنی آماده کنیم که به کاربر یک حس خوب، پرداختن به نیاز کاربر درونش نهفته باشد، با این کار قطعا تاثیر را می توانید بر روی مخاطب هدف خود ایجاد نمایید.

علاوه بر این موضوع شما حتما باید به یک سایت خوب یا یک طراح خوب مراجعه کنید تا برای شما یک طرح خوب بسازد، طرح خوب تبلیغاتی به این صورت که شما قطعا باید از طریق banner  مفهوم کسب و کاری که دارید را به دیگران برسانید، ساخت یک بنر ایده آل در پارسی طرح ایرانیان کاملا برای شما میسر و انجام پذیر است.

 

چگونه در تبلیغات بازخورد و نتیجه خوبی دریافت کنیم ؟

تبلیغات میتواند یک کسب و کار را به رشد برساند یا بر عکس متضرر یا به طور کلی تاثیری روی روند فروش نداشته باشد و کلا هزینه هایی که صورت می گیرد بیهوده خرج شوند.

با همه این موضوعات وقتی شما از این روش میخواهید به رشد برسید باید به دنبال این باشید که چه کارهایی را انجام و چه کارهایی را از تبلیغ خود دور کنید. رسیدن به یک هدف مشخص و ایده آل کار آسونی نیست بلکه باید برای رسیدن به آن مقصد حسابی تلاش کنید تا به موفقیت درست برسید.

برای اینکه از تبلیغی که می دهید راضی باشید باید بی برنامه بودن را فراموش کنید، یکی از راه موفقیت در اگهی های تبلیغاتی برنامه ریزی درست است.

مثلا اگر شما یک محصول دارید که بهترین زمان برای فروش آن اخر سال و یا نزدیک به پایان اسفند ماه است بهتر است که از امروز که چیزی نزدیک به یک ماه به آن باقی مانده شروع کنید برنامه های مهم بچینید اینکه چگونه یک طرح خوب، یک متن خوب، یک محل خوب برای نمایش و از همه مهمتر چه چیزی به مخاطب ارائه دهیم که بازخورد خوبی از آن دریافت کنیم، این ها مواردی هستند که شاید پیش خود بگویید چیزی نیست اما وقتی به پای عمل می رسد سخت تر می شود و نتیجه خوب گرفتن از آن کار را در می‌آورد.

 

کدوم سایت های برای تبلیغات مناسب تر است :

معمولا سایت هایی برای تبلیغات خوب هستند که بیننده بالا و البته واقعی داشته باشند که وقتی شما تبلیغ خود را آنجا قرار می دهید بلافاصله برای شما ورودی داشته باشد، بسیاری از تبلیغات امروزه بیهوده شده اند و از انجایی که تبلیغات مانند یک هندوانه در بسته می ماند کسی نمی داند که قرار است پس از نمایش آگهی  چه اتفاقی رخ دهد.

به طور کلی ابتدا یک بنر تهیه کنید که ما به شما پارسی طرح ایرانیان را برای انجامش پیشنهاد میکنیم. سپس دنبال یک جای خوب برای نمایش آگهی باشید.

 

برچسب: تبلیغات; فضای مجازی; کسب و کار
اثر یا گردآوری: ;منبع: پارسی طرح ایرانیان   -  لینک منابع: https://parsitarh.ir/   -  

 تبلیغات
 فضای مجازی
 کسب و کار
1403/01/31 07:07
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: