گرانترین و ارزانترین اجاره بها در کشور

گرانترین و ارزانترین اجاره بها در کشور

متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی از طریق بنگاههای معاملات ملکی در نیمه اول سال جاری، در سطح کل کشور، هفت هزار و 465 تومان بوده که نسبت به نیمه دوم 93 ، 7.7 درصد و نسبت به نیمه اول سال 93، 10.4 درصد افزایش یافته است.

تاریخ ثبت: (1394/11/25 )  تاریخ بروزآوری: (1394/11/25 )

این مطلب (1,506)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

به گزارش انجمن خرد به نقل از اقتصاد آنلاین، در نیمه اول سال جاری هزینه اجاره ماهانه یک متر مربع زیربنای مسکونی در تهران با 95 هزار تومان بالاترین، و در استان قزوین با قیمتی معادل 172 تومان کمترین بوده است.
بنا به اعلام مرکز آمار، تعداد معاملات اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی از طریق بنگاه های معاملات ملکی در سطح کل کشور در نیمه اول سال جاری نسبت به دوره قبل 21.4 درصد افزایش یافته است، این در حالی است که تعداد معاملات نسبت به نیمه اول 93، 9 درصد کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش در میان استان های کشور، بیشترین متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره هر متر مربع زیربنای مسکونی معامله شده، معدل 17 هزار و 804 تومان در استان تهران و کمترین آن معادل دو هزار و 39 تومان و مربوط به چهار محال و بختیاری بوده است.
همچنین کمترین اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره هر متر مربع زیربنای مسکونی در نیمه اول 94 مربوط به استان قزوین و معادل 172 تومان و بیشترین آن مربوط به تهران و با قیمتی معادل 95 هزار تومان بوده است.

برچسب: اجاره; مسکن; مرکز آمار
اثر یا گردآوری: ;منبع: اقتصادآنلاین   -  لینک منابع: http://www.eghtesadonline.com/fa/content/116044   -  

 اجاره
 مسکن
 مرکز آمار
1403/02/07 08:27
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: