با کمترین قیمت مرغوب ترین تیرآهن را بخرید

با کمترین قیمت مرغوب ترین تیرآهن را بخرید

از آنجایی که تیرآهن یکی از مهمترین انواع پروفیل ساخت و ساز است، خرید تیرآهن نیز مهم تلقی می شود. اتو تیر دو شکل رایج دارد که با علامت اختصاری I یا NP و اتو تیرB با H یا IPB نوشته می شود که ارتفاع و عرض یکسانی دارند.

تاریخ ثبت: (1401/06/15 )  تاریخ بروزآوری: (1401/06/15 )

این مطلب (1,017)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

در پاسخ به این سوال که تفاوت بین تیرآهن (H) و تیرآهن استاندارد (I) چیست، باید گفت که تفاوت در طراحی و عملکرد اصلی ترین وجه تمایز است، این دو محصول هستند. در این مقاله میخواهم یک بررسی کامل از نوع بال پهن یا هش H انجام دهم که اگر به تصویر شماره 2 دقت کنید متوجه میشوید که من و H از نظر شکل چندان شبیه هم نیستند این تفاوت در عرض است. از بال و ضخامت بال. ضخامت بال ها در تیرآهن بیشتر از تیرآهن یا IPE است.

یکی از پرکاربردترین بخش ها در ساخت، قیمت امروز تیر آهن مشهد وزن سنگینی دارد. آنها از این بخش فولاد برای ساختن ستون ها یا قطعات سازه ای که نیاز به استحکام بالایی دارند استفاده می کنند. تهیه خرپا و تیر از دیگر کاربردهای آن است زیرا تحمل وزن زیادی را دارند. هش‌های سبک و سنگین تیرآهن تفاوت‌هایی با هم دارند که برای مکان استفاده و نوع استفاده از آنها مؤثر است. از میان این تفاوت ها می توان به داشتن بال های پهن تر و ضخیم تر اشاره کرد. علاوه بر این به دلیل داشتن سطح مقطع بیشتر، تنش کمتری را تحمل می کنند و به عنوان ستون های عمودی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله کاربردهای آنها می توان به ساخت سد، ساخت پل و ... اشاره کرد. آنها اغلب در جاهایی که مقاومت بالایی لازم است استفاده می شوند. از دیگر ویژگی های این تیر ها قابلیت سفارش در طول های 100 متری است.

انواع مختلفی از تیرآهن وجود دارد که هر کدام کاربرد خاص خود را در صنعت ساختمان دارند، اما معمولاً نقش آنها حمل تنش برشی اعمال شده به ساختمان است.تیرآهن CPE یا به عبارتی تیرآهن لانه زنبوری یکی از انواع تیرآهن است.
بنابراین مهمترین هدف از ساخت تیر لانه زنبوری افزایش قدرت تنش سازه سوراخ است. در واقع مهندسان می گویند که هدف اصلی ساخت تیر لانه زنبوری افزایش مقاومت خمشی است. از طرفی به دلیل سبکتر بودن نسبت به سایر انواع تیرآهن به دلیل نیروی باد شدید انحراف کمتر است.

فرآیند تولید تیرآهن متفاوت است. نورد گرم یکی از رایج ترین روش های شکل دهی فلز است. به این ترتیب که ابتدا شمش آهن از نوع شمش (Bloom) با پراکندگی و طول مشخص در کوره داغ ریخته می شود و با رسیدن به دمای مطلوب از اولین خروجی (سکوی غلتکی) عبور می کند. در طول و کامل.

اروپا تیرآهن بیشترین استفاده را در ساخت و ساز دارد. ضخامت به اندازه طول و بالها در ابتدا و انتها یکسان است. متداول‌ترین اندازه‌ها از 12 تا 30 متغیر است، و این شرکت همچنین IPE‌هایی را در اندازه‌های 8 تا 60 تولید می‌کند. در بال‌های بعدی تیرآهن INP، ضخامت بال‌ها به اندازه بال‌های او کاهش می‌یابد. طبق استاندارد تولید، پارامترهای مهمی مانند ارتفاع، ضخامت بدنه، ضخامت بال، عرض بال، وزن و نوع فولاد تیر در جدول آمده و همراه با محصول نهایی نشان داده شده است.

تیرآهن IPE به طور گسترده در صنایع مختلف مانند صنعت ساختمان و پروژه های ساختمانی، کارگاه های آهنگری و صنایع مختلف مشابه استفاده می شود.

برچسب: آهن; مصالح ساختمانی; ساخت و ساز
اثر یا گردآوری: ;منبع:   -  لینک منابع:   -  

 آهن
 مصالح ساختمانی
 ساخت و ساز
1403/02/01 07:24
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: