بایدن، کاملا هریس را معاون خود اعلام کرد

بایدن، کاملا هریس را معاون خود اعلام کرد

تایمز آو اسرائیل: شریک انتخاباتی بایدن حامی توافق هسته ای است

تاریخ ثبت: (1399/05/22 )  تاریخ بروزآوری: (1399/05/22 )

این مطلب (1,520)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

کامالا هریس

🔷هریس ۵۵ سال دارد، درحال حاضر سناتور کالیفرنیا است و از میانه‌روهای حزب دموکرات به شمار می‌آید.

🔷بایدن وعده داده بود یک زن را برای این سمت انتخاب می‌کند. هریس اولین زن آمریکایی- آفریقایی تبار است که به عنوان معاون نامزد ریاست جمهوری از یک حزب اصلی انتخاب شده.

🔷بایدن در صفحه توییتر به عملکرد گذشته هریس در سمت دادستان کل اشاره کرد و گفت: «من می دیدم که او چگونه در برخورد با بانک‌های بزرگ، کمک به ارتقاء افراد شاغل و مقابله با آزار و اذیت زنان و کودکان تلاش میکرد.»

🔷ناظران معتقدند آمدن هریس از نظر تنوع جنسیتی، نژادی و سنی به کمپین بایدن قدرت بیشتری میدهد و حمایت جریان میانه‌رو دموکرات را نیز به‌دنبال خواهد آورد

🌿 اوباما و سندرز با صدور بیانیه‌هایی از این انتخاب حمایت کردند؛ گرچه احتمالاً بدنه جوان چپگرای حامی سندرز، چندان با این گزینه همراه نیست. هریس از اولین نامزدهای دموکرات است که به نفع بایدن کنار رفت.

🌿 کاملا هریس، تنها سناتور سیاه پوست حاضر در سنا طرفدار مجازات اعدام و مخالف کاهش بودجه پلیس از پدری جامائیکایی و مادری هندی متولد شده است.

 

تایمز آو اسرائیل: شریک انتخاباتی بایدن حامی توافق هسته ای است

روزنانه تایمز آو اسرائیل در گزارشی درباره پیشینه سیاسی کامالا هریس شریک انتخاباتی جو بایدن و معاون او در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت او از توافق هسته ای را مورد توجه قرار داد.

به گزارش انجمن خرد آورده شده از  ایسنا، جو بایدن کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز سه شنبه کامالا هریس سناتور کالیفرنیا را به عنوان شریک انتخاباتی و معاون خود در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری برگزید.

بنا به نوشته این روزنامه رویکرد هریس در زمینه سیاست های آمریکا درباره رژیم صهیونیستی کمابیش بازتاب تفکر اصلی حزب دموکرات در  ۱۰ سال گذشته در این باره است.
او از توافق هسته ای ایران حمایت کرده و سال پیش گفته بود در صورت پیروزی در انتخابات، به توافق هسته ای بازخواهد گشت. 

این نامزد دموکرات حامی راهکار حل اختلاف دو کشوری برای مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی بوده و به داشتن روابط قوی آمریکا با رژیم صهیونیستی از جمله تداوم کمک های نظامی آمریکا به این رژیم باور دارد.

هریس بر خلاف اعضای دیگر حزبش که بیشتر لیبرال هستند، با موضع همیشگی حزبش در قبال رژیم صهیونیستی مخالفتی نکرده و خواستار تغییراتی بنیادین در شکل این اتحاد نبوده است.

شریک جدید بایدن روابط نزدیکی با لابی صهیونیستی ایپک دارد و تاکنون دیدارهای متعدد محرمانه و غیرمحرمانه ای با مقامات این لابی صهیونیستی داشته است.
هریس همچنین ارتباطی شخصی با جامعه یهویان دارد. داگلاس امهاف همسر او یک وکیل یهودی است. 

 

برچسب: آمریکا; بایدن; انتخابات
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: https://www.isna.ir/news/99052216561   -  

 آمریکا
 بایدن
 انتخابات
1403/02/04 20:20
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: