تصاویری که سال 2019 را ساختند( بخش دوم)

تصاویری که سال 2019 را ساختند( بخش دوم)

ده تصویر پایانی انتخابی از سال 2019

تاریخ ثبت: (1398/09/30 )  تاریخ بروزآوری: (1398/09/30 )

این مطلب (6,430)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

یک راکون کوچک که سرش را از درپوش فاضلابی در نیوتن در ماساچوست بیرون آورده است

یک راکون کوچک که سرش را از درپوش فاضلابی در نیوتن در ماساچوست بیرون آورده است.  اداره آتشنشانی نیوتن او را نجات داد و رها کرد.

 

ردی یمنی روی سقف خانه‌اش در صنعا تلاش می‌کند ملخ شکار کند.

مردی یمنی روی سقف خانه‌اش در صنعا تلاش می‌کند ملخ شکار کند.

 

ترزا می، در هنگامِ اعلام استعفای خود اشک می‌ریزد

نخست‌وزیر انگلستان، ترزا می، در هنگامِ اعلام استعفای خود اشک می‌ریزد. او گفت: عمیقاً از اینکه نتوانسته برگزیت را اجرایی کند، تعهدی که او را در سال ۲۰۱۶ به سمت نخست‌وزیری رساند، پشیمان است

 

 از چپ، مارک رانسون، لیدی گاگا و آنتونی روزاماندو و واکنش آن‌ها بعد از اعلام برنده بهترین آواز در مراسم اسکار.

از چپ، مارک رانسون، لیدی گاگا و آنتونی روزاماندو و واکنش آن‌ها بعد از اعلام برنده بهترین آواز در مراسم اسکار. آن‌ها این جایزه را به خاطر آوازِ «کم‌عمق» که گاگا به همراه بردلی کوپر در فیلمِ «وقتی یک ستاره متولد شد» اجرا کرد، دریافت کردند.

 

جنگجویانِ کرد یک زن داعشی را بعد از سقوط باغوز در سوریه در ماه مارس، محاصره کرده‌اند.

جنگجویانِ کرد یک زن داعشی را بعد از سقوط باغوز در سوریه در ماه مارس، محاصره کرده‌اند. یکی از زنانِ جنگنده کرد می‌گوید: «این زنان نسخه اشتباهی از اسلام را آموخته‌اند و باید هدایت شوند.»

 

یک فیل نر در پارک ملی گرونگوسا در موزامبیک عصرانه خود را میل می‌کند.

یک فیل نر در پارک ملی گرونگوسا در موزامبیک عصرانه خود را میل می‌کند. اکثر فیل‌های پارک به خاطر عاجشان که در جنگ‌های ۱۵ ساله داخلی برای درست کردن سلاح از آن‌ها استفاده می‌شد، کشته شدند. این جنگ‌ها در سال ۱۹۹۲ پایان یافت و با کنترلِ شکار غیرقانونی تعداد فیل‌ها در حال افزایش است.

 

یک افسر پلیس به نام تابو آمولی امانوئل که در هنگام محافظت از مرکز درمان ایبولا توسط مردان مسلح کشته شد.

دوستان و خویشاوندانِ یک افسر پلیس به نام تابو آمولی امانوئل که در هنگام محافظت از مرکز درمان ایبولا توسط مردان مسلح کشته شد، در مراسم تدفین او سوگواری می‌کنند. این افسر پلیس که پدر ۶ فرزند بود، در یک مرکز پزشکی در بوتمبو در جمهوری دموکراتیک کنگو که توسط پزشکان بدون مرز اداره می‌شود کشته شد.

 

 سربند تهیه شده از پر‌های طوطیِ مکائو روی جمجمه یک کودکِ قربانی

سربند تهیه شده از پر‌های طوطیِ مکائو روی جمجمه یک کودکِ قربانی که موهایش تا روی شانه‌هایش بوده است. محققان می‌گویند این سربند نشان می‌دهد کودک از خانواده‌ای برگزیده از فرهنگِ چیمو یا پروی امروزی بوده است.

 

کلالۀ گل زعفران به رنگ قرمزِ درخشان

این تصویر به نظر تصویری انتزاعی و بخشی از یک مجسمه هنر است. اما در حقیقت کلالۀ گل زعفران به رنگ قرمزِ درخشان است. هر ۱۷۰۰۰۰ کلاله گل زعفران یک کیلوگرم زعفران تولید می‌کند. درنتیجه این گونه یکی از گرانترین گونه‌های گل در سراسر جهان است.

دو موشِ شهری در معبدِ کارنی ماتا در هند در مسابقه مشت‌زنی

دو موشِ شهری در معبدِ کارنی ماتا در هند در مسابقه مشت‌زنی برای تعیین موشِ برتر. موش‌ها حیوانات اجتماعی هستند و از نوزادان خود به خوبی مراقبت می‌کنند. مطالعات نشان می‌دهد موش‌ها دارای احساسِ همدلی هستند و اگر یکی از همنوعانشان در قفس گیر بیفتد برای نجاتش تلاش می‌کنند.

 

 یک خرچنگ در نزدیکی شهر باتانگاس در فیلیپین در داخل یک فنجان

یک خرچنگ در نزدیکی شهر باتانگاس در فیلیپین در داخل یک فنجان که در طبیعت رها شده گیر افتاده است.

 

برچسب: عکاسی; 2019; CNN
اثر یا گردآوری: ;منبع: سی ان ان و نشنال جئوگرافیک   -  لینک منابع: https://www.nationalgeographic.com/photography/best-pictures-2019/   -   https://edition.cnn.com/interactive/2019/12/specials/year-in-pictures/news.html

 عکاسی
 2019
 CNN
1403/02/07 21:50
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: