تصاویری که سال 2019 را ساختند( بخش نخست)

تصاویری که سال 2019 را ساختند( بخش نخست)

ده تصویر نخست انتخابی از سال 2019

تاریخ ثبت: (1398/09/30 )  تاریخ بروزآوری: (1398/09/30 )

این مطلب (1,492)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

مردی آتش‌بازیِ نیویورک را از ساحلِ کوپاکابانا در ریودوژانیرو تماشا می‌کند.

مردی آتش‌بازیِ نیویورک را از ساحلِ کوپاکابانا در ریودوژانیرو تماشا می‌کند.

یک هواپیمای باربری در هنگام فرود در فرودگاهِ فتح در نزدیکی شهر کرج در ایران دچار سانحه شد

یک هواپیمای باربری در هنگام فرود در فرودگاهِ فتح در نزدیکی شهر کرج در ایران دچار سانحه شد. به گزارش رسانه‌های دولتی ایران، در این سانحه ۱۵ نفر سرنشین هواپیما جان باختند.

 

اعضای یک تیم نجاتِ برزیلی که تازه از عملیاتِ نجات در محلِ سدِ شکسته در برومادینهو بازگشته‌اند، استراحت می‌کنند

اعضای یک تیم نجاتِ برزیلی که تازه از عملیاتِ نجات در محلِ سدِ شکسته در برومادینهو بازگشته‌اند، استراحت می‌کنند. در نتیجۀ شکستنِ سد و جاری شدنِ گِل‌رود در معدنِ سنگ آهن تمامی کارگرانِ معدن مدفون شدند.

 

حسنا قطران، ۶ ساله، روی جنازه خواهرش دراز کشیده و منتظر است او را از خرابه‌های یک ساختمان بمباران‌شده در محله خان شیخون در سوریه، نجات دهند.

حسنا قطران، ۶ ساله، روی جنازه خواهرش دراز کشیده و منتظر است او را از خرابه‌های یک ساختمان بمباران‌شده در محله خان شیخون در سوریه، نجات دهند. خواهر ۳ ساله، برادر ۱ ساله و یکی از عموزاده‌های او در این حمله جان باختند.

 

دانش‌آموزان در منطقه آگادز در نیجر درس می‌خوانند. در این مدارس دختران و پسرا با دیوار از هم جدا شده‌اند.

۱۳۰۰ دانش‌آموز در منطقه آگادز در نیجر درس می‌خوانند. در این مدارس دختران و پسرا با دیوار از هم جدا شده‌اند. دختران باید روبنده بزنند، اما می‌توانند در مدارس آموزش ببینند.

 

مردم در حال تردد در خیابانی در گینزا، یکی از مقاصد تجاری در توکیو

مردم در حال تردد در خیابانی در گینزا، یکی از مقاصد تجاری در توکیو. تردد خودرو در روز‌های آخر هفته در این خیابان ممنوع است.


 

مردم در نزدیکی مسجد لینوود، یکی از دو مسجدی که در کرایسچرچ در نیوزیلند مورد حمله تروریستی واقع شد.

مردم در نزدیکی مسجد لینوود، یکی از دو مسجدی که در کرایسچرچ در نیوزیلند مورد حمله تروریستی واقع شد. تیراندازی در این دو مسجد یکی از بدترین تیراندازی‌ها در تاریخ نیوزیلند شناخته شد. ده‌ها نفر در این حملات کشته و بسیاری دیگر به شدت مجروح شدند.

 

برنتون تارانت، یک استرالیایی ۱۸ ساله، به اتهام ۵۱ فقره قتل و ۴۰ مورد اقدام به قتل در این جریان بازداشت شد. او در مورد همه این اتهامات گناهگار شناخته نشد. آنچه که او مانیسفتِ خود اعلام کرد و پیش از آغاز تیراندازی در فضای مجازی انتشار یافت، مشحون از ایده‌های ضدمسلمانی و ضدمهاجرتی بود. او کاربران را به یک صفحه در فیس‌بوک هدایت کرد که از طریق آن می‌توانستند حمله مسلحانه او را زنده تماشا کنند.

 

سال ۲۰۱۹ آتشی بود که در ماه آوریل به جان کلیسای «نوتردام» افتاد

بی‌شک برجسته‌ترین خبر حوزه میراث سال ۲۰۱۹ آتشی بود که در ماه آوریل به جان کلیسای «نوتردام» افتاد. با آنکه بیشتر آثار مذهبی و هنری این کلیسا در جریان آتش‌سوزی از این مکان نجات‌داده شدند، اما ساختار این بنای ۸۰۰ ساله به شدت آسیب دید.

 

گربه روسی 4 سنجاب یتیم را به فرزندی قبول می کند.

گربه‌ای به اسم پوشا که ساکن کریمه در روسیه است، با یکی از ۴ سنجابِ یتیمی که به فرزندی قبول کرده بازی می‌کند.

 

آنالین نوا، ۲ ساله، در جزیره توآس در ونزوئلا از سوءتغذیه شدید رنج می‌برد.

آنالین نوا، ۲ ساله، در جزیره توآس در ونزوئلا از سوءتغذیه شدید رنج می‌برد. ونزوئلا با سوءمدیریت خود ثروتی که از نفت به دست آورده بود را از دست داد و اقتصاد این کشور بحرانی شد. گروه‌های بزرگی از ونزوئلایی‌ها به دنبال زندگی بهتر از این کشور مهاجرت کرده‌اند. کمبود مواد غذایی و دارو که شامل شیر و دستمال توالت است با تحریم‌های آمریکا و هم‌پیمانانش علیه این کشور وخیم‌تر شد. میلیون‌ها نفر از سال ۲۰۱۴ تا کنون از ونزوئلا گریخته‌اند. قطعی برق، بیکاری و افزایش جرایم از دلایل دیگر خروج مردم از این کشور است.
 

مردم شهر غزه در ساختمانی که اخیراً در حملات هوایی اسرائیلی‌ها ویران شده است، روزه خود را افطار می‌کنند.
 

مردم شهر غزه در ساختمانی که اخیراً در حملات هوایی اسرائیلی‌ها ویران شده است، روزه خود را افطار می‌کنند.
 

برچسب: 2019; عکاسی; نشنال جئوگرافیک
اثر یا گردآوری: ;منبع: CNN و نشنال جئوگرافیک   -  لینک منابع: https://www.nationalgeographic.com/photography/best-pictures-2019/   -   https://edition.cnn.com/interactive/2019/12/specials/year-in-pictures/news.html

 2019
 عکاسی
 نشنال جئوگرافیک
1403/02/05 17:02
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: