دستورالعمل مشترک «گارد» در سطح کشور اجرایی می‌شود‌

دستورالعمل مشترک «گارد» در سطح کشور اجرایی می‌شود‌

معاون رئیس‌جمهور گفت: دستورالعمل مشترک«گارد» با همکاری نیروهای مسلح، ناجا و سازمان حفاظت محیط زیست ‌اجرایی می‎شود.

تاریخ ثبت: (1394/05/26 )  تاریخ بروزآوری: (1394/05/26 )

این مطلب (1,722)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

معصومه ابتکار پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان و پرسنل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با اشاره به رویکردهای دنبال شده در قبال محیط زیست در دولت یازدهم اظهار داشت: در دولت یازدهم دو رویکرد در قبال محیط زیست پیگیری شد که یکی از آنها حل مشکلات برنامه‎های محیط زیست بود که این رویکرد از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم دنبال شد.

وی افزود: دومین رویکرد پیگیری شده، جایگاه و اهمیت محیط زیست و حفظ آن بود که این رویکرد نیز در دولت یازدهم با شدت و جدیت پیگیری می‌‏شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ‌تصریح کرد: به منظور رفع برخی مشکلات این حوزه، 450 محیط‌بان تبدیل وضعیت شدند که این اقدام در راستای برنامه‎ریزی برای ارتقاء سطح معیشت محیط‌بانان صورت گرفت.

ابتکار با اشاره به مشکلات معیشتی محیط‌بانان گفت: بحث معیشتی کارکنان حفاظت محیط زیست و به ویژه محیط‌بانان یکی از دغدغه‎های ما است که به طور جد پیگیری می‏‌شود، بند 10 ماده 68 قانون، نیز نسبت به بهبود معیشت کارکنان محیط زیست تاکید دارد که با پیگیری این قانون به دنبال رفع مشکلات معیشتی آنان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اجرایی شدن امتیاز سختی کار برای محیط‌بانان همسو با بخش‌های دیگر کشور بوده و در این راستا بحث 3 هزار امتیاز را برای آنان به کمک مسئولان استانی اجرا می‎کنیم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: بر روی هوشمندسازی پایش‎ها و تقویت این موضوع تاکید ویژه داریم و باید مسائل مربوط به محیط زیست هوشمندسازی شوند، به بحث آموزش‌ها توجه ویژه داشته و به همین منظور به 850 محیط‎بان آموزش‌های به روز دنیا داده شد.

ابتکار افزود: دستورالعمل مشترک "گارد" یک ضرورت بود که از مدت‎ها قبل برای اجرایی شدن آن تلاش شد، این دستورالعمل با همراهی نیروهای مسلح، ناجا، سازمان حفاظت محیط زیست به مرحله اجرا در می‎آید که این دستورالعمل هم‌اکنون ابلاغ شده است.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور عنوان کرد: دستورالعمل "گارد" بسیاری از مشکلات، خلاءها و بلاتکلیفی‌های حوزه محیط زیست را مرتفع می‎کند، یکی از شاخصه‌های دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به محیط زیست است.

برچسب: ابتکار; محیط زیست; گارد
اثر یا گردآوری: ;منبع: خبرگزاری تسنیم   -  لینک منابع: http://www.tasnimnews.com/Home/Single/831258   -  

 ابتکار
 محیط زیست
 گارد
1403/02/06 21:36
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: