ادعای خصوصی‌سازی اعتبار قانونی ندارد/ همچنان مالک مخابرات هستیم

ادعای خصوصی‌سازی اعتبار قانونی ندارد/ همچنان مالک مخابرات هستیم

با وجود گذشت بیش از ۱۵ روز از فسخ قرارداد یک جانبه واگذاری بلوک مخابرات از سوی سازمان خصوصی سازی ، توسعه اعتماد مبین روز گذشته در خصوص این تصمیم شفاف سازی کرد.

تاریخ ثبت: (1395/09/29 )  تاریخ بروزآوری: (1395/09/29 )

این مطلب (2,350)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

به گزارش انجمن خرد به نقل از اقتصاد آنلاین؛ پس از اعلام فسخ قرارداد واگذاری بلوک کنترلی و مدیریت مخابرات به هلدینگ توسعه اعتماد مبین به دلیل آنچه که عدم تسویه اقساط و وصول نشدنه چک ها با  سازمان خصوصی سازی عنوان شده ، مالک سهام مخابرات در نامه ای به سازمان بورس شفاف سازی کرد.

بر اساس این گزارش، مهدی صفری مدیر عامل شرکت توسعه اعتماد مبین در نامه ای خطاب به سراییان مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در روز گذشته عنوان کرده : « بازگشت به نامه شماره 100/95/11430 مورخ 23 آذر ماه 1395 ، موضوع استعلام اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس اوراق بهادار در خصوص اطلاعیه سازمان خصوصی سازی مبنی بر فسخ قرارداد واگذاری سهام کنترلی و مدیریتی شرکت مخابرات ایران ، اعلام می نماید اطلاعیه مذکور مهمل و اعتبار قانونی نداشته و چنانچه فروشنده سهام موضوع واگذاری ادعایی نیز داشته باشد باید مطابق مقررات ادعای خود را از طریق هیات داوری موضوع ماده 30 قانون اجرای سیات های کلی اصل 44 پیگیری نماید.

صفری تاکید کرده که « تا زمانیکه مرجع قانونی مذکور در خصوص ادعای سازمان اعلام نظر نکرده اند، اطلاعیه سازمان خصوصی سازی فاقد اعتبار و اثر قانونی بوده و هیچ خدشه ای به ساختار مالکیت مخابرات ایران وارد نمی کند و کلیه مفاد قرارداد واگذاری سهام به قوت خود باقی است.»

سازمان خصوصی سازی هفته گذشته در اطلاعیه ای از فسخ قرارداد واگذاری مخابرات به دلیل آنچه که بدعهدی در پرداخت قسط هزار میلیارد تومانی خود به سازمان خصوصی سازی توصیف کرده خبر داده بود و هر گونه اعتراض به این موضوع را به هیات داوری ارجاع کرد.

 

نامه شفاف سازی مخابرات

برچسب: مخابرات; مبین; خصوصی سازی
اثر یا گردآوری: ;منبع: اقتصادآنلاین   -  لینک منابع: http://www.eghtesadonline.com   -  

 مخابرات
 مبین
 خصوصی سازی
1403/01/31 20:53
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: