حقوق کارگران پایگاه‌های جهانی و ملی میراث فرهنگی رسید.

حقوق کارگران پایگاه‌های جهانی و ملی میراث فرهنگی رسید.

معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگی خبر داد: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق و معوقه کارگران پایگاه‌های ملی و جهانی این سازمان، پرداخت شده است.

تاریخ ثبت: (1398/05/01 )  تاریخ بروزآوری: (1398/05/01 )

این مطلب (687)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

به گزارش انجمن خرد آورده شده از ایسنا، در آخرین تعویق پرداخت حقوق کارگران پایگاه‌های ملی و جهانی که این بار چهار ماه به صورت مستمر طول کشیده بود، حقوق و معوقه این افراد در دو پایگاه‌های جهانی و ملی که حدود ۱۰۰ پایگاه در سراسر کشور را شامل می‌شود، از از ابتدای امسال تا کنون پرداخت نشده بود، که مدیر کل پایگاه میراث جهانی و ملی ۲۵ تیر به ایسنا اعلام کرده بود «هر روز برای گرفتنِ پولِ حقوق و معوقه‌های چهارماهه کارگران همه‌ پایگاه‌های میراث جهانی به اداره دارایی می‌رود، اما هنوز موفق به گرفتن اعتبار مورد نیاز که سازمان برنامه و بودجه ۱۳ و نیم میلیارد تومان آن را تخصیص داده، ولی دارایی این مبلغ را هم پرداخت نکرده، نشده است.»

 

بالاخره بعد از گذشت چهار ماه، بالاخره حقوق و معوقه کارگران پایگاه‌های جهانی و ملی به حساب سازمان میراث فرهنگی واریز شد.

 

محمد حسن طالبیان - معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری - در گفت وگو با ایسنا گفت: بالاخره برای کارگران پایگاه های ملی و جهانی خبر خوش داریم و این که سرانجام اعتبار درخواست شده برای پرداخت حقوق و معوقه‌های کارگران این پایگاه‌ها به حساب سازمان میراث فرهنگی و گردشگری واریز شد.

فرهاد عزیزی – مدیر پایگاه‌های میراث جهانی – نیز در گفت‌وگو با ایسنا می‌گوید: اعتبار مورد نیاز روز گذشته به حساب سازمان میراث فرهنگی واریز شد و اکنون در حال ابلاغ اعتبار مورد نیاز هر استان به آن‌ها هستیم.

او با بیان این که تا آخر هفته - پنج شنبه سوم مرداد – مبلاغ مورد نیاز هر استان به حساب آن‌ها واریز می‌شود، ادامه می‌دهد: بعد از ان نیز استان‌ها پرداختی معوقه و حقوق کارگرانِ پایگاه‌های ملی و جهانی را انجام می‌دهند.

۲۵ تیر، فرهاد عزیزی – مدیر دفتر امور پایگاه‌های جهانی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری – اعلام کرده بود: سازمان برنامه و بودجه با پرداخت بودجه مورد نیاز پایگاه‌های میراث جهانی موافقت کرده، اما هنوز نتوانسته‌ایم آن‌چه را تخصیص یافته دریافت کنیم.

او در آن زمان گرفتن اعتبار برای این پایگاه‌ها را این‌طور توصیف می‌کند که «باید برویم و برای پول گرفتن بجنگیم» و ادامه داد: هزینه‌های پروژه‌های میراث جهانی بیشتر از محل اعتبارات عمرانی است، در حالی که در شرایط بحرانی روی این اعتبارها تمرکز می‌کنند، امسال نیز به دلیل وقوع سیل، آخرین مرحله پرداخت بودجه به پایگاه‌های جهانی باطل شد و به همین دلیل اکنون با این مشکل مواجه شده‌ایم.

برچسب: یونسکو; محوطه جهانی; دستمزد
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: https://www.isna.ir/news/98050100147   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/01/28 18:48
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: