چند راننده و کامیون‌دار در کشور بیمه هستند؟

چند راننده و کامیون‌دار در کشور بیمه هستند؟

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: با مصوبه مجلس و اختصاص ردیف بودجه رانندگان می‌توانند از خدمات اجتماعی درمانی و بازنشستگی این سازمان بهره‌مند شوند.

تاریخ ثبت: (1397/09/17 )  تاریخ بروزآوری: (1397/09/17 )

این مطلب (483)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

به گزارش انجمن خرد آورده شده از تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  بیمه رانندگان و کامیون‌داران در اصلاحیه بودجه سال 97 قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: اولویت‌های موردنظر شناسایی و در بودجه سال آینده لحاظ شده است و  اصلاح برخی لایحه‌ها نیز دستور کار قرار دارد.

 

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه با پیشنهاد دولت و مصوبه مجلس برای تداوم بیمه رانندگان و کامیون‌داران اعتباری معادل 2 هزار و 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شد، خاطرنشان کرد:  انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول از این لایحه‌ها حمایت کنند.

وی  بیان اینکه برای تحقق اهداف موردنظر در این سازمان حمایت‌های دولت ضروری است گفت:  در اصلاحیه بودجه 97 نیز یک‌ میلیون راننده و کامیون‌دار از خدمات تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

برچسب: راننده; کامیون داران; بیمه تأمین اجتماعی
اثر یا گردآوری: ;منبع: اقتصادآنلاین   -  لینک منابع: https://www.eghtesadonline.com/n/1b4M   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/01/31 03:58
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: