سایت‌موزه میدان امام تا آغاز رویدادهای گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد

سایت‌موزه میدان امام تا آغاز رویدادهای گردشگری به بهره‌برداری می‌رسد

در صورتی‌که تأمین اعتبار لازم برای سایت‌موزه میدان امام شهر همدان انجام شود، این پروژه تا آغاز رویدادهای گردشگری «همدان 2018» سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

تاریخ ثبت: (1396/12/16 )  تاریخ بروزآوری: (1396/12/16 )

این مطلب (2,566)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

نمایی قدیمی از میدان امام همدان

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: در صورتی‌که تأمین اعتبار لازم برای سایت‌موزه میدان امام شهر همدان انجام شود، این پروژه تا آغاز رویدادهای گردشگری «همدان 2018» سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش انجمن خر آورده شده از ایسنا، احمد ترابی با بیان اینکه طرح سایت‌موزه میدان امام با اعمال تغییرات جزئی در تهران مصوب شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است، افزود: با توجه به تغییرات انجام شده باید مجددا توسط مشاور میزان اعتبار مورد نیاز برآورد و این مبلغ به معاونت میراث فرهنگی ابلاغ شود که تا کنون این کار انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: به محض ابلاغ طرح سایت‌موزه به میراث فرهنگی، راه‌وشهرسازی و شهرداری به منظور آغاز کار در جریان خواهند گرفت و هیچ تعللی در این زمینه انجام نمی‌گیرد.

ترابی یادآور شد: طرح کلی بدین شکل است که در یک موزه آثار باستانی نگهداری شده و بازدیدکنندگان از قسمت ورودی وارد و از قسمتی دیگر خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه در صورت تأمین اعتبار لازم برای سایت‌موزه، این پروژه تا آغاز رویدادهای گردشگری به اتمام خواهد رسید، تأکید کرد: در این سایت‌موزه فقط آثار باستانی کشف شده از میدان امام(ره) در معرض دید قرار می‌گیرد و آثار باستانی سایر مکان‌ها در آن وارد نمی‌شود.

معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان با اشاره به اینکه برای ایام عید برنامه خاصی در میدان امام نداریم، خاطرنشان کرد: این محوطه شرایط بازدید برای گردشگران ندارد.

برچسب: موزه; میدان امام; همدان
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: https://www.isna.ir/news/96121608984   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/01/28 20:52
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: