دعوت برای پاکسازی محوطه‌های جهانی

دعوت برای پاکسازی محوطه‌های جهانی

مدیر کل امور پایگاه‌های جهانی از آیین پاکسازی پایگاه ملی و جهانی با همکاری مشترک نهادهای دولتی، سمن های مردم نهاد و بخش خصوصی خبر داد.

تاریخ ثبت: (1397/12/20 )  تاریخ بروزآوری: (1397/12/20 )

این مطلب (2,662)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

دعوت برای پاکسازی محوطه‌های جهانی باستانی - تاریخی و   مناطق گردشگری

به گزارش انجمن خرد آورده شده از روابط عمومی معاونت میراث فرهنگیT فرهاد عزیزی - مدیر امور پایگاه‌های جهانی - گفت: با توجه به اهمیت و جایگاه مشارکت مردمی در پاسداشت، حفاظت و نگهداری خودآگاه میراث ارزشمند جهانی و ملی و همچنین فرهنگ‌سازی برای ترغیب جوامع محلی قرار است، انجمن‌های مردم‌نهاد، سمن‌ها و بخش خصوصی، بیست و چهارم اسفند به پاکسازی پایگاه ملی و جهانی بپردازند.

 

او با اشاره به اینکه در آستانه نوروز به آئین هرساله پاکسازی مشترک در محوطه پایگاه‌های میراث جهانی و میراث فرهنگی اختصاص داده شده، ادامه داد: براساس سنت همیشگی در این روز، جامعه محلی، سمن‌ها، بخش خصوصی و نهادهای دولتی در یک همکاری مشترک با میراث فرهنگی گرد هم آمده و شکوه سال نو را با همت همه‌ی کوشندگان برای حفظ میراث مشترک، جشن می‌گیرند.

 

عزیزی تاکید کرد: از همه‌ی دوستداران، دست اندرکاران و مردم فرهنگ دوست ایران دعوت می‌کنیم که در این گردهم آیی بزرگ شرکت کنند.

برچسب: محوطه‌های جهانی; محوطه تاریخی; محوطه باستانی
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: https://www.isna.ir/news/97121910313   -  

 محوطه‌های جهانی
 محوطه تاریخی
 محوطه باستانی
1403/01/30 07:09
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: