کشف دو طراحی جدید از «ونگوگ»

کشف دو طراحی جدید از «ونگوگ»

دو طراحی جدید از «ونسان ون‌گوگ» شناسایی شد.

تاریخ ثبت: (1396/10/29 )  تاریخ بروزآوری: (1396/10/29 )

این مطلب (4,716)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

طراحی دوم «تپه مونمارت» از «ون‌گوگ»

به گزارش انجمن خرد آورده شده از ایسنا، «دویچه وله» نوشت: دو اثر جدید به مجموعه نقاشی‌های «ونسان ون‌گوگ» ـ نقاش بزرگ هلندی ـ اضافه شد.

بر اساس گزارش کارشناسان هنری، سوژه، ‌تکنیک و مواد به‌ کار رفته در یکی از این تابلوها که «تپه مونمارت با معدن سنگ» نام دارد، با دیگر آثار این هنرمند تطابق دارد. این نقاشی زمانی در مجموعه‌ای متعلق «ونسان» و «تئو ون‌گوگ» قرار داشت اما از سال ۱۹۱۷ ناپدید شد.

این کشف باعث شد کارشناسان بتوانند اثر مشابه دیگری را هم شناسایی کرده و به مجموعه «ون‌گوگ» برگردانند. طراحی دوم «تپه مونمارت» نام دارد که پیش از این به عنوان کاری از خالق «شب‌های پرستاره» پذیرفته نشده بود.

«اکسل روگر» مدیر موزه «ون‌گوگ» در این‌ زمینه گفت: این شگفت‌انگیز است، ما می‌توانیم دو طراحی جدید را به مجموعه آثار ون‌گوگ اضافه کنیم.

«ون‌سان ون‌گوگ» نقاش نامدار هلندی اگرچه در زمان حیاتش در گمنامی کامل به‌سر برد، اما اکنون به‌ عنوان یکی از تأثیرگذارترین نقاشان پست‌امپرسیونیست شناخته می‌شود. او در ۳۰ مارس ۱۸۵۳ در زاندرت در ایالت برابانت هلند نزدیک مرز بلژیک به دنیا آمد.

«ون‌گوگ» فعالیت هنری خود را به‌ عنوان طراح و نقاش از سال ۱۸۸۰ و در سن ۲۷ سالگی آغاز کرد. برخی از مشهورترین کارهای او در دو سال پایانی عمرش خلق شدند.

او فقط در دو ماه پایانی عمرش، ۹۰ نقاشی از خود باقی گذاشت. خالق «شب‌های پرستاره» و «گل‌های آفتابگردان» در ۲۹ جولای ۱۸۹۰ در سن ۳۷ سالگی در میان کشتزارها، گلوله‌ای به سینه‌ خود شلیک کرد و روز بعد درگذشت.

برچسب: ونسان ون‌گوگ; نقاشی; تپه مونمارت با معدن سنگ
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: https://www.isna.ir/news/96102915536   -  

 ونسان ون‌گوگ
 نقاشی
 تپه مونمارت با معدن سنگ
1403/01/31 13:52
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: