آغاز به‌ کار نوعی از شبکه 5G در آمریکا

آغاز به‌ کار نوعی از شبکه 5G در آمریکا

سرویس نسل پنجم اینترنت شرکت AT&T در شهر آستین ایالت تگزاس و برای دارندگان گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 راه‌اندازی شد. اگر در شهر آستین زندگی می‎کنید و یک گلکسی اس 8 در اختیار دارید، می‏توانید با روشن کردن دیتای گوشی خود در نقاط از پیش تعیین شده، از نسل پنجم اینترنت دیتا استفاده کنید. علاوه‌بر این خبر، شرکت AT&T اعلام کرد که تا پایان سال 2017 بیش از 20 نقطه پرتردد مترو نیز به نسل پنجم و پرسرعت اینترنت مجهز خواهند شد.

تاریخ ثبت: (1396/02/10 )  تاریخ بروزآوری: (1396/02/10 )

این مطلب (4,547)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

هنوز فهرست کامل مناطقی که قرار است تحت پوشش نسل پنجم اینترنت دیتا قرار بگیرند منتشر نشده اما گفته می‏شود شهرهای آتلانتا، بوستون، شیکاگو، ایندیاناپلیس، لس‏آنجلس و سان‏فرانسیسکو به‌زودی تحت پوشش این نسل فوق سریع اینترنت قرار خواهند گرفت. چه انتظاراتی می‏توان از نسل جدید اینترنت داشت؟ به نظر بهتر است نام آن را «نسل پنجم مصنوعی» بگذاریم، زیرا سرعت اینترنت نسل5 واقعی در سطح گیگابیت است اما شرکت AT&T اعلام کرده که کاربران نباید از این تکنولوژی انتظار سرعت دانلود بیش از 400 مگابایت بر ثانیه را داشته باشند و به همین دلیل است که آن را «نسل پنجم تکاملی» (5G Evolution) نام‌گذاری کرده‏اند و فعلا با نسل پنجم استاندارد تفاوت‏های آشکاری دارد. اما همین مقدار هم برای اینترنت سیم‌کارت بسیار هیجان انگیز به‏نظر می‏رسد. گفته می‏شود AT&T تکنولوژی‏های مورد نیاز برای افزایش سرعت بیش از این مقدار را نیز در اختیار دارد و در طول زمان و با گسترش مناطق تحت پوشش این شبکه، مطمئنا شاهد سرعت دانلود بالاتری از نسل جدید اینترنت دیتا خواهیم بود. هر دو پرچمدار امسال سری اس از سخت‌افزار مشابهی بهره می‏گیرند و تفاوت آنها تنها در ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری است؛ گلکسی اس ۸ دارای صفحه نمایش 8/ 5 اینچی و باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی و اس ۸ پلاس دارای صفحه 2/ 6 اینچی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری است.

برچسب: شبکه 5G; اینترنت; نسل پنجم اینترنت
اثر یا گردآوری: ;منبع: دنیای اقتصاد   -  لینک منابع: http://donya-e-eqtesad.com/news/1098575   -   http://www.yjc.ir/fa/news/5080426

 شبکه 5G
 اینترنت
 نسل پنجم اینترنت
1403/01/30 05:26
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: