افشاگری سی‌ان‌ان علیه دونالد ترامپ؛ رونمایی از فرزند نامشروع

افشاگری سی‌ان‌ان علیه دونالد ترامپ؛ رونمایی از فرزند نامشروع

درحالی‌که گمانه‌زنی‌ها برای استیضاح دونالد ترامپ درباره کارهای غیراخلافی او شدت گرفته است، بامداد روز گذشته به وقت محلی، سی‌ان‌ان آمریکایی‌ها را با یک خبر جدید دیگر غافلگیر کرد. دینو ساجدین، دربان سابق برج ترامپ که پیش‌تر اعلام کرده بود از رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، با یک زن خدمتکار مطلع بوده و حاصل این رابطه یک فرزند نامشروع است، هم‌اکنون می‌تواند دراین‌باره آزادانه‌تر صحبت کند.

تاریخ ثبت: (1397/06/04 )  تاریخ بروزآوری: (1397/06/04 )

این مطلب (2,712)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

اریک (چپ)، همسرش لارا یوناساکا، دونالد، بارون، ملانیا، ونسا هیدن، دونالد جونیور، جارد کوشنر و تیفانی ترامپ

روز جمعه مارک هلد، وکیل این دربان سابق، اعلام کرد موکل او پیش‌تر یک توافق با شرکت «آمریکن‌مدیا» که شرکت مادر مجله نشنال‌اینکوایرر است، امضا کرده بود که او را از افشای این اطلاعات منع می‌کرد؛ اما او هم‌اکنون از این توافق خارج شده و شبکه خبری سی‌ان‌ان به یک نسخه از توافق امضاشده میان ساجدین و شرکت آمریکن‌مدیا دسترسی پیدا کرده است. این توافق در 15 نوامبر 2015 امضا شد و بر اساس آن، شرکت آمریکن‌مدیا حق دسترسی کامل به داستان این دربان درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ را داشت و ساجدین نیز طبق توافق، 30 ‌هزار دلار برای فاش‌نکردن این جزئیات دریافت کرده بود.

 

وکیل ساجدین در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان اعلام کرد: ساجدین نمی‌توانست درباره توافقی که با آمریکن‌مدیا امضا و داستانی که برای آنها فاش کرده بود، با کسی صحبت کند؛ زیرا در این توافق جریمه نقدی تعیین شده بود؛ اما به‌تازگی آمریکن‌مدیا ساجدین را از این توافق خارج کرده است. در نتیجه او می‌تواند هر آنچه را درباره رابطه غیراخلاقی ترامپ می‌داند، فاش کند. در آوریل سال جاری میلادی، ساجدین گفته بود: من هم تأیید می‌کنم که زمانی در برج ترامپ مشغول به کار بودم، به من گفته شده بود نباید کاری به آن خدمتکار زن داشته باشم؛ زیرا او با ترامپ رابطه داشت و حاصل این رابطه هم یک فرزند نامشروع بود.

بارون وقتی سه ساله بود – به همراه پدر در لس آنجلس منبع
دونالد ترامپ پیش از این هم به دلیل داشتن روابط نامشروع با زنان دیگر، انتقادهای بسیاری را برانگیخته بود. او پیش‌تر با یک بازیگر زن فیلم‌های مستهجن به نام «استورمی دنیلز» رابطه غیراخلاقی داشت. به دنبال افشای رابطه غیراخلاقی دنیلز با ترامپ، مایکل کوهن، وکیل سابق او، پذیرفته بود در یک توافق محرمانه 130‌هزار دلار به‌عنوان حق‌السکوت به این بازیگر زن پرداخت تا او را وادار به سکوت کند. به نوشته سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ به دلیل اقدامات و سیاست‌هایش همواره باید منتظر بماند تا ببیند نفر بعدی که به او خیانت می‌کند، چه کسی است. دورشدن دوستان سابق ترامپ از او، برای رئیس‌جمهور آمریکا ناراحت‌کننده است؛ اما ترامپ خود نیز در وفاداری به کسانی که در اطراف او بوده‌اند، چندان مصمم نبوده است و بنابراین دورشدن دوستان نزدیکش امر چندان دور از انتظاری محسوب نمی‌شود. همه رؤسای‌جمهور درمی‌یابند که قدرت در نهایت به تنهایی آنها می‌انجامد؛ اما فشار این وضع زمانی بیشتر می‌شود که ترامپ همواره باید منتظر بماند تا ببیند نفر بعدی که به او خیانت کرده و او را ترک می‌کند، چه کسی است.

برچسب: فرزند نامشروع; ترامپ; CNN
اثر یا گردآوری: ;منبع: روزنامه شرق   -  لینک منابع: http://www.sharghdaily.ir/fa/Main/Detail/194368   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/02/06 05:07
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: