12 عکس جدید و یک دقیقه از فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)»

 12 عکس جدید و یک دقیقه از فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)»

محمد رسول الله(ص)» آخرین ساخته مجید مجیدی، چهارم شهریورماه همزمان با میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) اکران می‌شود. این فیلم در مراسم افتتاحیه بین المللی فیلم مونترال کانادا برای پخش بین‌المللی رونمایی می‌شود.

تاریخ ثبت: (1394/05/26 )  تاریخ بروزآوری: (1394/05/26 )

این مطلب (1,789)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

یک دقیقه ابتدای و نمای آغازین فیلم «محمد رسول الله(ص)» است که در سایت رسمی این فیلم بارگذاری شده است. این صحنه مربوط به ورود حمزه عموی پیامبر(ص) به شعب ابی‌طالب است. صحنه‌ای که برخی آن را یادآورد سکانس تأثیرگذار ورود حمزه عموی پیامبر(ص) در فیلم «الرساله» مصطفی عقاد می‌دانند. آنتونی کوئین بازیگر نقش حمزه در فیلم عقاد بود.

آدرس سایت رسمی فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)»:  http://mohammadmovie.com

گفته می‌شود تبلیغات فیلم سینمایی «محمد رسول الله(ص)» از امشب در سطح تهران اکران می‌شود. تبلیغات این فیلم در قالب نمایش تعدادی از تصاویر فیلم و احادیثی از پیامبر در بیلبوردهای تهران خواهد بود. بیشترین تعداد تصاویر فیلم در گرداگرد میدان انقلاب و میدان ولیعصر به نمایش درمی‌آید.

برچسب: محمد رسول الله(ص); مجید مجیدی; سینما
اثر یا گردآوری: ;منبع: خبرگزاری تسنیم   -  لینک منابع: http://www.tasnimnews.com/Home/Single/831000   -   http://www.tasnimnews.com/Home/Single/830534

آخرین مطالب مرتبط:

1403/01/31 14:45
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: