فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه تابستان کلید می‌خورد

فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه تابستان کلید می‌خورد

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند گفت: تابستان امسال فصل چهارم کاوش معبد لائودیسه نهاوند آغاز خواهد شد.

تاریخ ثبت: (1397/02/08 )  تاریخ بروزآوری: (1397/02/08 )

این مطلب (2,957)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

کشف معبد لائودیسه نهاوند در سال 1384

به گزارش  انجمن خرد آورده شده از ایسنا، محسن جانجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: فصل چهارم کاوش منطقه دو خواهران در تابستان آغاز می شود که بخشی از اعتبارات برای این‌مرحله کاوش و تملک ملک ها به صورت درون سازمانی تامین شده است البته فعلا در مرحله ارزیابی کارشناسی قیمت ملک هستیم که بعد از کارشناسی تخریب ملک آغاز و تملک آغاز می شود.

جانجان در ادامه خاطرنشان کرد: 215 طرح در قالب مشاغل خانگی از نهاوند در سامانه کارا ثبت شده که همه طرح ها پس از بررسی تصویب شده اند و اعتبار این طرح ها ۷ میلیارد تومان بوده و بخشی از تسهیلات هم پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 22 و 23 اردیبهشت همایش تخصصی گردشگری در گیان نهاوند برگزار می شود، تصریح کرد: سهم نهاوند از رویداد "همدان 2018" بستگی به شهرستان دارد و اینکه شهرداران چه تعداد رویداد برای نهاوند تعریف می‌کنند بنابراین از شهرداران شهرستان بیشترین انتظار را برای جذب اعتبار در این رویداد را داریم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نهاوند تاکید کرد: سهم نهاوند از اعتبارات رویداد 2018 بستگی به تلاش خود شهرستان دارد و هر چقدر ما بتوانیم رویداد تعریف کنیم می‌توانیم اعتبارات بیشتری از این رویداد برای نهاوند جذب کنیم.

جانجان اظهار کرد: از همین روی از همه مسئولان نهادها و ادارات شهرستان تقاضا داریم برنامه‌ها و طرح‌هایی برای این رویداد ارائه دهند تا بتوانیم اعتبارات خوبی برای شهرستان جذب کنیم در غیر این صورت دوباره شهرستان در انزوا قرار می‌گیرد و نهاوند ضرر می‌کند.

وی تصریح کرد: بیشترین طرح و رویدادی که انتظار می‌رود برای شهرستان نهاوند تعریف شود باید توسط شهرداران شهرستان ارائه داده شود و باید برنامه‌های آن‌ها برای این رویداد مشخص شود.

جانجان یادآور شد: سفره خانه سنتی فارسبان به مدیریت مهرداد باکیوند با تسهیلات ۶۰۰ میلیون تومانی از جانب میراث برای توسعه اشتغالزایی گردشگری در سراب فارسبان احداث خواهد شد.

برچسب: معبد لائودیسه; نهاوند; سلوکیه
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: https://www.isna.ir/news/97020603682   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/02/05 02:36
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: