سوریه میدان جنگ نیابتی جدید، بیچاره ملت !

سوریه میدان جنگ نیابتی جدید، بیچاره ملت !

پس از حدود 6 سال جگ و خونریزی در سوریه، آیا سخنان نخست وزیر انگلیس نشان دهنده، تغییر آرایش طرفهای درگیر و انتقامجویی به بهانه حملات شیمیایی نیست؟

تاریخ ثبت: (1397/01/25 )  تاریخ بروزآوری: (1397/01/25 )

این مطلب (3,952)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

بیچاره ملت سوریه!

در دوران نوجوانی هم مدرسه‌ای قلدری داشتیم و کسی را توان رو در رو شدن و مبارزه با او را نداشت، این قلدر مدرسه اما برادر ضعیفی داشت که تا از او غافل می‌شد ، کتک خورده‌هایش عقده خود را بر سر این برادر ضعیف خالی می‌کردند.

حالا حکایت ترزا می، نخست وزیر انگلیس و پوتین شده است وقتی زورش به روسیه نرسیده و نتوانسته بابت اتهام ترور سرگئی سکریپال، مامور پیشین امنیتی حرکتی موثر علیه روسیه انجام دهد به گفته خودش در سوریه دست به انتقام جویی زده، بیچاره ملت سوریه!

 

نخست وزیر انگلیس حمله شب گذشته به سوریه را پاسخ به مسموم شدن جاسوس روسی توصیف کرد

ترزا می: ما نمی توانیم اجازه دهیم که سلاح شیمیایی در سوریه یا در خیابان های انگلیس بکار رود.

و

اولین واکنش روسیه به تجاوز ائتلاف غربی به سوریه

سفیر روسیه در واشنگتن تجاوز ائتلاف غربی به سوریه را «سناریویی از پیش‌طراحی‌شده» خواند و خاطرنشان کرد که این اقدام بدون تبعات نخواهد بود.
به گزارش انجمن خرد آورده شده از خبرگزاری فارس، سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به تجاوز ائتلاف غربی به سوریه بیانیه‌ای صادر کرد. 

«آناتولی آنتونوف» در این بیانیه با اشاره به این تجاوز آن را «یک سناریوی از پیش‌طراحی‌شده» خوانده که توسط ائتلاف غربی به اجرا در آمده است. 

وی تصریح کره است: «بدترین نگرانی‌ها محقق شده‌اند و هشدارهای ما شنیده نشده‌اند. هشدار داده بودیم که این اقدامات بدون تبعات نخواهند بود.»

دیپلمات روش گفته که مسئولیت تمامی تبعات ناشی از این اقدام به عهده واشنگتن، لندن و پاریس خواهد بود.

او همچنین خاطرنشان کرده آمریکا به عنوان کشور دارنده بزرگترین انبار تسلیحات شیمیایی از هیچ حق اخلاقی برای سرزنش کردن سایر کشورها برخوردار نیست.

 

کاش قدرتهای جهانی حمله شیمیایی به سردشت و حلبچه را نیز به خاطر آورده و عاملان آن را نیز مجازات کنند.

 

 

برچسب: سوریه; روسیه; انگلیس
اثر یا گردآوری: ;منبع:   -  لینک منابع: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13970125000091   -   https://t.me/fararunews

آخرین مطالب مرتبط:

1403/02/01 16:59
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: