چوکی‌کویرا در پرو

چوکی‌کویرا در پرو

این محوطه باستانی که خواهر کوچک محوطه معروف و جهانی «ماچوپیچو» در پرو محسوب می‌شود، از ارزشمندترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی است.

تاریخ ثبت: (1394/01/24 )  تاریخ بروزآوری: (1394/01/24 )

این مطلب (952)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

Choquequirao,-Peru

این محوطه باستانی که خواهر کوچک محوطه معروف و جهانی «ماچوپیچو» در پرو محسوب می‌شود، از ارزشمندترین مقاصد گردشگری آمریکای جنوبی است که در مقایسه با «ماچوپیچو» که روزانه‌ پذیرای هزاران گردشگر است‌، در طول فصل گرم سال تنها مقصد چند صد نفر است. این محوطه در ارتفاع 3 هزار متری و در میان کوه‌های پوشیده از جنگل و ابر واقع شده که در قرن پانزدهم توسط «توپا یوپانکی»، فرزند فرد سازنده «ماچوپیچو» ساخته شده است. برای رسیدن به این محوطه شکوهمند نیازمند سفری دو روزه از شهر «کاچورا» در پرو هستید و بازدید از این محوطه باستانی و چند محوطه اطراف آن در مجموعه چندین روز به طول می‌انجامد.

برچسب: ; ;
اثر یا گردآوری: گاردین;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: http://www.isna.ir/fa/news/94011905424   -   http://www.theguardian.com/travel/2015/apr/06/10-best-ancient-ruins-cambodia-peru-china-italy

آخرین مطالب مرتبط:

1403/01/31 23:40
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: