حمایت نهادهای بین‌المللی از ریپل/ سومین ارز دیجیتال در آستانه صعود

حمایت نهادهای بین‌المللی از ریپل/ سومین ارز دیجیتال در آستانه صعود

یک کارشناس بازار ارز دیجیتال گفت: ریپل به عنوان سومین ارز دیجیتال جهان پتانسیل افزایش چشمگیر قیمت را دارد.

تاریخ ثبت: (1396/11/26 )  تاریخ بروزآوری: (1396/11/26 )

این مطلب (2,258)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

پرویز ترکاشوند کارشناس ارزهای دیجیتال با اشاره به احتمال افزایش قیمت ها در بازار سکه های مجازی گفت : طی ماه های گذشته توجه زیادی به پول های مجازی شده است و مردم در سراسر جهان برای خرید آن ها صف کشیده اند و به همین دلیل پیش بینی می شود که در ماه های آینده شاهد رونق این بازار باشیم.

وی افزود : در حال حاضر به نظر می رسد با توجه به قیت پایین ریپل ، این ارز مجازی بیشترین اقبال برای جهش قیمت را داشته باشد.

ترکاشوند ادامه داد : این سکه مجازی ، از حمایت سازمان ها و نهادهای بین المللی برخوردار است و درحال حاضر بسیاری از این نهادها معاملات خود را با استفاده از این ارز انجام می دهند و این نیز می تواند یکی از پتانسیل ها برای جهش قیمت ریپل باشد.

این کارشناس پول های مجازی در پاسخ به این سوال که آیا می توان انتظار داشت که قیمت ریپل از بیت کوین نیز فراتر رود؟  گفت: این اتفاق به این راحتی ها رخ نمی دهد، چون ارزش سکه های مجازی با میزان استقبال و پشتوانه آن ها مشخص می شود ؛ البته این اتفاق بعید نیست و شاید روزی شاهد سبقت ریپل از دیگر ارزهای دیجیتال باشیم.

وی افزود : از بسیاری جهات ریپل نسبت به بیت کوین مزیت دارد و یکی از آن ها سرعت بالاتر ریپل در تراکنش ها است و به طور کلی ، درخواست‌های بانکی برای تراکنش‌های بین‌المللی در مقادیر سنگین برای ریپل با سرعتی بسیار بالاتر و هزینه‌ای به مراتب کم‌تر نسبت به بیت کوین به انجام می‌رسد.

ترکاشوند اظهار کرد : به طور میانگین تراکنش ریپلی حدود 4 ثانیه طول می کشد که این مقدار برای بیت کوین ممکن است تا ساعت ها ادامه پیدا کند.

برچسب: ریپل; ارز دیجیتال; بیت کوین
اثر یا گردآوری: ;منبع: دنیای اقتصاد   -  لینک منابع: http://www.eghtesadonline.com   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/02/05 01:13
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: