اجرای طرح تفصیلی تهران به مشکل خورد

اجرای طرح تفصیلی تهران به مشکل خورد

عضو منتخب شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: ما به‌دنبال ارائه گزارش از تخلفات گذشته به مردم نیستیم؛ شورای پنجم به دنبال جستجوی راه‌حل برای نقاط ضعف و چالش‌برانگیز طرح تفصیلی است.

تاریخ ثبت: (1396/06/25 )  تاریخ بروزآوری: (1396/06/25 )

این مطلب (1,255)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

به گزارش انجمن خرد به نوشته اقتصاد آنلاین،  زهرا نژاد بهرام با بیان اینکه در اجرای طرح تفصیلی اشکالاتی ایجاد شده است، گفت: مسیر رفع اشکال از شورای چهارم تا کمیسیون معماری و شهرسازی شورای پنجم ادامه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: کمیسیون شهرسازی و معماری شورای پنجم درصدد است تا با ایجاد ظرفیت کارشناسی و بررسی های دقیق نتایج حاصل از بررسی نقاط چالش برانگیز طرح تفصیلی را استخراج کند.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش در پاسخ به این سوال که چه زمانی گزارشات تخلف را اعلام می‌کنید، گفت: اخیرا در صحن شورا طرح دو فوریت ارائه گزارش 100روز شهرداری تهران تصویب شد تا طبق آن به بررسی تخلفات بپردازیم.

نژاد بهرام تاکید کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم بگوییم که چه تخلفاتی رخ داده است، با گزارشاتی که شهردار تهران به ما می‌دهد قطعا ما به اطلاعاتی دست پیدا می‌کنیم که در حال حاضر جسته و گریخته و بدون داشتن مدرک رسمی از آن‌ها با خبر بوده‌ایم.

این عضو منتخب شورای پنجم ادامه داد: ما به‌دنبال ارائه گزارش نیستیم؛ ما به دنبال جستجوی راه‌حل برای نقاط ضعف و چالش‌برانگیز طرح تفصیلی هستیم تا بر مبنای آن راهکار مناسب برای رفع چالش ایجاد کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: دنبال این نیستیم تا گزارش تخلفات گذشته را به مردم بدهیم. چیزی که برای ما اهمیت دارد این است که در چهارسال آینده چگونه می‌خواهیم این طرح را اجرا کنیم که قطعا عمل به قانون، حفظ هویت شهر و حقوق شهروندی بر مبنای قانون در اولویت ما خواهد بود.

این عضو شورای شهر پنجم در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت هولوگرام‌های پیش‌فروش شده وجود دارد یا نه، تاکید کرد: بعید می‌دانم که امکان بازگشت وجود داشته باشد اما باید کارشناسان حقوقی شهرداری و شورای شهر این موضوع را بررسی کنند.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای پنجم اضافه کرد:  شهردار تهران قول دادند تا اطلاعاتی درباره میزان فروش آن‌ها و افراد گیرنده و اینکه چه میزان از آن‌ها اجرا شده است به ما بدهند.

برچسب: شهرسازی; تهران; شورای شهر
اثر یا گردآوری: ;منبع: اقتصاد آنلاین   -  لینک منابع: http://www.eghtesadonline.com   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/02/01 01:56
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: