برنامه دولت برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن

برنامه دولت برای ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکن

عباس آخوندی در حاشیه چهاردهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 11 میلیون مسکن باید ظرف یک برنامه 12‌ساله ساخته شود که از این 11 میلیون، سالانه حدود 200 هزار واحد در حوزه روستایی و حدود نیم میلیون در حوزه شهری است.

تاریخ ثبت: (1393/09/26 )  تاریخ بروزآوری: (1393/09/26 )

این مطلب (200)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ای برای ساخت سالانه حدود یک میلیون مسکن در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عباس آخوندی در حاشیه چهاردهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 11 میلیون مسکن باید ظرف یک برنامه 12‌ساله ساخته شود که از این 11 میلیون، سالانه حدود 200 هزار واحد در حوزه روستایی و حدود نیم میلیون در حوزه شهری است. وی افزود: اگر بخواهیم تقسیم‌بندی در این زمینه داشته باشیم می‌توانیم بگوییم سالانه حدود 200 هزار واحد مسکونی در حوزه روستاها و 800 هزار واحد مسکونی در شهرها تولید کنیم. وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در حوزه روستاها دولت موفق شده که برنامه‌ریزی کند، افزود: سالانه 200 هزار وام مسکن روستایی را تسهیل کند. وی در ادامه گفت: در حوزه شهرها از تعداد 800 هزار واحد در حوزه بافت فرسوده و بافت ناکارآمد شهری در نظر داریم به‌طور سالانه تسهیلات 300 هزار واحد مسکونی را تامین کنیم. آخوندی در ادامه درباره‌ی آخرین وضعیت صندوق پس‌انداز مسکن اظهار کرد: در حال حاضر این صندوق رو به گسترش است و بانک مسکن برنامه‌های جدیدی دارد که به زودی اعلام می‌کند. وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که بانک مرکزی امکان ایجاد صندوق پس‌انداز مسکن برای همه بانک‌ها فراهم می‌کند، تصریح کرد: این امر نیاز به تصویب شورای پول و اعتبار دارد و بررسی‌های کارشناسی بانک مرکزی در این زمینه ادامه دارد.

برچسب: ; ;
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: http://www.isna.ir/fa/news/93092414096   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/01/30 23:46
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: