رأی‌گیری آزمایشی با صندوق‌های الکترونیکی در نهاوند

رأی‌گیری آزمایشی با صندوق‌های الکترونیکی در نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: تعدادی از صندوق‌های رأی‌گیری الکترونیکی که قرار است برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر نهاوند مورد استفاده قرار گیرد با رأی‌گیری آزمایشی رونمایی می‌شود.

تاریخ ثبت: (1396/02/12 )  تاریخ بروزآوری: (1396/02/12 )

این مطلب (987)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

کریم حمیدوند اظهار کرد: رأی‌گیری آزمایشی با صندوق‌های الکترونیکی جدید از روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در ۵ منطقه شهر نهاوند انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: این رأی‌گیری از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه در چهارراه ابوذر، میدان شاهزاده محمد(ع)، میدان امام(ره)، بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان و اداره ثبت‌احوال آغاز می‌شود.

حمیدوند بیان کرد: در این رأی‌گیری که با پیش‌فرض کدام‌یک از بازیکنان فوتبال به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه می‌یابند، برگزار می‌شود، اسامی نامزدها به صورت فرضی در کنار صندوق‌ها ثبت خواهد شد.

فرماندار نهاوند در پایان با بیان اینکه این رأی‌گیری تا ساعت ۱۷ عصر ادامه خواهد داشت، یادآور شد: مردم نهاوند می‌تواند با حضور در مناطق اعلام شده با همراه داشتن کارت ملی در این رأی‌گیری آزمایشی شرکت کنند.

برچسب: انتخابات ۹۶; رأی گیری آزمایشی; صندوقهای الکترونیکی
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: http://www.isna.ir/news/96021106557   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/02/07 02:04
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: