پیش‌بینی قیمت طلا در فصل بهار

پیش‌بینی قیمت طلا در فصل بهار

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی با ارائه توضیحاتی در مورد افزایش قیمت طلا و سکه در بازار گفت: اعلام برخی شاخص‌های اقتصادی و تنش‌های سیاسی بین المللی نرخ طلای جهانی را افزایش داده است و این احتمال وجود دارد که قیمت سکه و طلا تا ماه آینده نیز بالاتر برود. طلاقیمت طلا

تاریخ ثبت: (1396/01/28 )  تاریخ بروزآوری: (1396/01/28 )

این مطلب (1,935)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

انجمن خرد به نقل از عبدلله محمد ولی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: به طور کلی نرخ طلا در چند سال گذشته با رشد زیادی همراه نبوده است و ارزش گذاری نرخ طلا به طور معمول بر اساس قیمت دلار تعیین می‌شود.

وی ادامه داد:‌ مسائل و شاخص‌های مختلفی در بازار طلا تاثیرگذار هستند که از جمله آن می‌توان به افزایش تقاضا در بازار جهانی و یا تنش‌های بین المللی و سیاسی اشاره کرد.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر ایران عنوان کرد:‌ از طرف دیگر اعلام برخی از شاخص‌های جهانی اقتصادی بر قیمت طلا تاثیرگذار بوده است و آمارهای جدید اقتصادی بر روند قیمت طلا را تحت تاثیر قرار داده است. در مجموع کنش‌ها و واکنش‌ها در بازارهای جهانی و جنگ اقتصادی آمریکا و چین حرکت قیمت طلا را تغییر داده است.

محمد ولی تصریح کرد: البته این روند از ماه‌های قبل تا حدودی قابل پیش‌بینی بود و نمی‌توان گفت که تحول غیرمنتظره‌ای در بازار اتفاق افتاده است و در مجموع طلا در مسیر معمول خود در حرکت است.  

به گفته وی، قیمت جهانی طلا نسبت به قیمت طلا در بازار داخلی بالاتر است و همین اتفاق باعث افزایش قیمت سکه نیز شده است.

محمد ولی همچنین معتقد است که این احتمال وجود دارد که قیمت سکه و طلا تا ماه آینده بالاتر برود.

برچسب: ارز; سکه; طلا
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: http://www.isna.ir/news/96012711604   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/02/04 15:05
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: