سفر آمریکایی‌ها به ایران از سر لجبازی با «ترامپ»

سفر آمریکایی‌ها به ایران از سر لجبازی با «ترامپ»

رییس جامعه تورگردانان ایران با اشاره به افزایش درخواست آمریکایی‌ها برای سفر به ایران گفت: به استناد اظهارات آژانس‌های آمریکایی، بسیاری از شهروندان آن کشور از سر لجبازی با ترامپ می‌خواهند به ایران سفر کنند.

تاریخ ثبت: (1395/12/03 )  تاریخ بروزآوری: (1395/12/03 )

این مطلب (1,885)  بار مطالعه شده است.

این مطلب را با دوستان خود در واتساپ به اشتراک بگذارید.

سفر آمریکایی‌ها به ایران از سر لجبازی با «ترامپ»

رییس جامعه تورگردانان ایران با اشاره به افزایش درخواست  آمریکایی‌ها برای سفر به ایران گفت: به استناد اظهارات آژانس‌های آمریکایی، بسیاری از شهروندان آن کشور از سر لجبازی با ترامپ می‌خواهند به ایران سفر کنند.

به گزارش انجمن خرد به نقل از خبرنگار ایسنا، ابراهیم پور فرج در گردهمایی جمعی از راهنمایان تور که به مناسبت روز جهانی راهنمایان گردشگری در موزه دوران اسلامی برگزار شد، درباره تکلیف تورهای گردشگران آمریکایی با توجه به اوضاع سیاسی موجود اظهار کرد: ما خیلی جدی پیگیری این مسئله هستیم و با مسئولان در سطح بالا گفتگو می‌کنیم و در پایان هفته نیز نشستی داریم که مطمئنم نتیجه مطلوبی خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: جالب است بدانیم شرکت‌های گردشگری آمریکایی فشار زیادی می‌آورند که تورهای این کشور را در ایران اجرا کنیم. آنها گفته‌اند که گروه‌های 20 نفره ما 40 نفره شده‌اند که این افزایش به خاطر لجبازی با ترامپ است، حتی قطار "عقاب طلایی" که از مجارستان به ایران می‌آید، تعداد گردشگران آمریکایی آن از 50 نفر به 98 نفر رسیده است؛ همه از سر لج با ترامپ می‌خواهند به ایران بیایند.

رییس جامعه تورگردانان افزود: خیلی از اروپایی‌ها با آمدن آمریکایی‌ها به ایران ترغیب می‌شوند به ایران سفر کنند، گروه‌های آمریکایی تاثیر زیادی روی گردشگران دارند. این قشر برای صنعت گردشگری ما مهم است، چون درآمدشان قابل مقایسه با سایر گردشگران نیست.

پورفرج بیان کرد: نظر کشور ما نیز بر آن است که آسیبی به گردشگری کشور وارد نشود.

برچسب: سفر آمریکایی ها; ایران; ترامپ
اثر یا گردآوری: ;منبع: ایسنا   -  لینک منابع: http://www.isna.ir/news/95120201214   -  

آخرین مطالب مرتبط:

1403/02/01 00:44
در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «انجمن خرد» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • انجمن خرد از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • درج در قسمت هایی که با ستاره قرمز مشخص گردیده الزامی است.
  • تعداد کاراکترهای نام، ایمیل و نظر نباید به ترتیب بیش از 100، 300 و 500 بیشتر باشد . در صورت عدم رعایت متاسفانه نظر شما ثبت نخواهد گردید.
  • نظرات پس از تأیید مدیر سایت منتشر می‌شود.

نام:

پست الکترونیک:

متن نظر:

کد امنیتی:

نظرات: